Shop Mobile More Submit  Join Login
I feel like I haven't touched flash in a looong, long time... ^^;
Uhm, yeah. This is a dress up game (As the title says.) and my very first one.
And even after this, I still don’t get action scripts…

I just had to use Fleance. He’s so cute ~<3 *lovelovelove*
…I hope you guys get where that Chinese gown was based from… ;3;

Uhm, lesseee… I worked on this for 2 days. On average, it was *thinks* at least 9 hours daily XD;;;
Wow. Oh, just for the record… I can’t draw nakid men.
I think just drawing Fleance took 2 hours or more ;3; <--- Can’t draw guys…

Hmm. I think downloading the file is better than opening it in DA.

Fleance, Pandect and all it's characters belong to Dina Situ
Add a Comment:
 
:iconviamagtoto:
viamagtoto Featured By Owner Sep 27, 2009
Haha Jill!! :3
I remember Fleance
Reply
:iconkamachu:
Kamachu Featured By Owner Feb 7, 2008  Student Digital Artist
I made Fleance look like such a queer D: <#
Reply
:icondeidaragirl5001:
deidaragirl5001 Featured By Owner Nov 24, 2007
i bust in to laughing when i saw.lmao
Reply
:iconssj50pan:
ssj50pan Featured By Owner Nov 23, 2007
I think this is so cute! I love the comic pandect, you did a really great job!
Reply
:iconxxichigokingdomxx:
xxIchigoKingdomxx Featured By Owner Feb 26, 2007
NOOOOOOO WHAT DO YOU MEAN "Off Limits?!?!?!?!?" :'( nyooooooo <(o.o)> Kirby dosen't feel like talking...[link]
Reply
:icongreen09:
Green09 Featured By Owner May 24, 2006
And now he is...Commadore Fleance! *salute* *flaunts her uniform fetish*
This is really cute, you did a good job! *can't make flash's worth a crap*
Reply
:iconsa0ri-chan:
sa0ri-chan Featured By Owner May 24, 2006
Hahaha. We just LOVE men in uniform >3
Reply
:iconkyuubi-kiba:
Kyuubi-Kiba Featured By Owner May 21, 2006
omg... hes hot ^^ :blush:
Reply
:iconsa0ri-chan:
sa0ri-chan Featured By Owner May 21, 2006
...I knoooow~ *steals Fleance*
Reply
:iconkyuubi-kiba:
Kyuubi-Kiba Featured By Owner May 21, 2006
XD i was reading that manga yesterday!! ^__^ its good ^^
Reply
:iconsa0ri-chan:
sa0ri-chan Featured By Owner May 21, 2006
Oh, you mean Pandect?
It's pretty slashy stuff okay XD
Reply
:iconkyuubi-kiba:
Kyuubi-Kiba Featured By Owner May 21, 2006
XDD
Reply
:icondeathofthefrog:
deathofthefrog Featured By Owner May 10, 2006
WHAA! That's so cool :33
-Sticks him in the kitty costme straight away.-
Reply
:iconiyami-ame:
iyami-ame Featured By Owner Mar 29, 2006
i made him look just liek ritsuka!! O: <3
Reply
:iconsa0ri-chan:
sa0ri-chan Featured By Owner Mar 30, 2006
You can do that? XDDD
*dies*
Never knew... With the bandage thingy on the cheek right? X3
Reply
:iconbeached-whale:
beached-whale Featured By Owner Feb 15, 2006
i like it
Reply
:iconsa0ri-chan:
sa0ri-chan Featured By Owner Feb 15, 2006
...Glad you do XD ^^;
Reply
:iconbeached-whale:
beached-whale Featured By Owner Feb 15, 2006
how could i not :highfive:
Reply
:iconskittlebug:
skittlebug Featured By Owner Jan 19, 2006
OMG OMG OMG OMG!!! I love it sooo sooooo sooooooooooo much! you did such a great jobie!! :+fav:
Reply
:iconnayomi-chan:
nayomi-chan Featured By Owner Jan 16, 2006
Cute! I wish it fit on my screen tho. XD
Reply
:iconsa0ri-chan:
sa0ri-chan Featured By Owner Jan 16, 2006
It will, but you have to download it XD
Reply
:iconweisen1:
weisen1 Featured By Owner Jan 13, 2006  Professional Filmographer
that's precious
i love dressing him up stupidly
and he's still got that calm look on his face XD
Reply
:iconreikokuna:
reikokuna Featured By Owner Jan 8, 2006
wow~ NEAT!

i havent done thse things in ages...reminds me of those paper dolls i used to buy in kinder and gradeschool
Reply
:iconanimeji:
Animeji Featured By Owner Jan 7, 2006
OMG~! Uber cute! I love it! *squee* *dresses Fleance as Mulan*... E : x
Reply
:iconxforever-brokenx:
Xforever-brokenX Featured By Owner Jan 5, 2006
yay! its Fleance! love it. :D
Reply
:iconhisuikirei:
HisuiKirei Featured By Owner Jan 5, 2006
Oh and Fleance as Nuriko = <3
Reply
:iconsa0ri-chan:
sa0ri-chan Featured By Owner Jan 5, 2006
Thankies~ But it's Mulan XDDD
Not as nice as Nuriko thought ;3;
Reply
:iconhisuikirei:
HisuiKirei Featured By Owner Jan 5, 2006
Oh you're right.... it is! XD
Reply
:iconhisuikirei:
HisuiKirei Featured By Owner Jan 5, 2006
HAHAHAHAHA I love the edgar! XD
<3
And the outfits are great! XD
Reply
:iconyoshimi-san:
yoshimi-san Featured By Owner Jan 4, 2006
ang galeng shetey! di ko kaya yan! actually, di nga ko marunong magflash eh...teehee..cute! i <3 the mulan outfit!
Reply
:iconsa0ri-chan:
sa0ri-chan Featured By Owner Jan 4, 2006
Ba't ikaw, alam mong Mulan? Yung ibang tao akala geisha outfit yun XDDD
Reply
:iconyoshimi-san:
yoshimi-san Featured By Owner Jan 5, 2006
Geisha??? teehee! onga noh! Mulan/Geisha outfit! Thats wat Mulan wore on her 'reflction' song....diba?
Reply
:icondonutqueen913:
DonutQueen913 Featured By Owner Jan 3, 2006
This is very nice! His boxers are off limits? Oh, poo... XP
Reply
:iconaishie-chan:
aishie-chan Featured By Owner Jan 3, 2006  Hobbyist
Eeeee, it's great! <3 I'm having way too much fun with this. XD Awesome!
Reply
:iconvoicelesscry:
VoicelessCry Featured By Owner Jan 2, 2006
Oh my GOD! I LOVE YOU! <3 lmao This is too cute! ^^ *glomps Fleance* I especially like the 'off limits' :lmao: Buuuu...lol. "I don't know my own size." Hehehehe~ And the stockings~ Great job Sa0ri :hug:
Reply
:iconsa0ri-chan:
sa0ri-chan Featured By Owner Jan 2, 2006
...I never thought anyone would find that Off-Limits part XDDD! *laughs*
And to think I specially made that into a button XD
Reply
:iconvoicelesscry:
VoicelessCry Featured By Owner Jan 2, 2006
hehehe I was curious =P
Reply
:iconcyangoose:
cyangoose Featured By Owner Jan 2, 2006  Hobbyist General Artist
Very cute! I really like it. Actions scripts are kind of difficult to work with, yah? >_< Anwho, good job.
Reply
:iconsa0ri-chan:
sa0ri-chan Featured By Owner Jan 2, 2006
zomg... Actionscripts are ebul ;3;
Reply
:iconmiekev:
MiekeV Featured By Owner Jan 2, 2006
Saori-chaaaan!
This is just...Wow, and he blinks, and, and...*dies*
This is so cute!
(now a Chere one! LOL! XD nah, it's ok)
But this just rules!
Haha, the kimono! XD
*clings you*
Reply
:iconsa0ri-chan:
sa0ri-chan Featured By Owner Jan 2, 2006
Yeah... I should make one XD
*plots*

Actually, If I were to, I'd ask what clothes everyone wants for them *to the boards~!*
Reply
:iconmiekev:
MiekeV Featured By Owner Jan 3, 2006
To the boards?
*follows you*
XD Saori, you rock!!! ^^
Reply
:iconneocatastrophic:
neocatastrophic Featured By Owner Jan 2, 2006
uy!! GRABE KA!!! ANG GALING!!! HINDI AKO MARUNONg NIYAN!! T_T
Reply
:iconmon2x:
mon2x Featured By Owner Jan 2, 2006
my god... ang tyaga..... uy bakit walang evil queen!?!?!!
Reply
:iconsa0ri-chan:
sa0ri-chan Featured By Owner Jan 2, 2006
=P
Mulan na kasi nagawa ko eh...
Hahaha! Hindi obvious na Mulan noh? XD
Reply
:iconmon2x:
mon2x Featured By Owner Jan 2, 2006
ayos lang.... dapat yung evil queeen >_< mas bagay ^^ dahil cguro black yun....g damit nun....
Reply
:iconsa0ri-chan:
sa0ri-chan Featured By Owner Jan 2, 2006
Pero ang pangit ni queenie eh XD
Reply
:iconmon2x:
mon2x Featured By Owner Jan 2, 2006
queenie... close kau?? ^^
Reply
:iconsa0ri-chan:
sa0ri-chan Featured By Owner Jan 2, 2006
Haha... Oo, tight XDDD
Reply
:iconmon2x:
mon2x Featured By Owner Jan 3, 2006
kelan pasok nyo?
Reply
Add a Comment:
 
×
Download SWF download, 155 KB




Details

Submitted on
January 2, 2006
Image Size
155 KB
Resolution
1400×850
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
9,468
Favourites
105 (who?)
Comments
54
Downloads
1,740
×